دستگاه ماسه شور

دستگاه ماسه شور همانطور که از نامش مشخص است یکی از انواع ماشین‌ آلاتی است که کاربرد آن را می‌ توان در پاکسازی و یا همان تمیز کردن انواع ماسه و شن از انواع ناخالصی‌ ها دانست. اگر بخواهیم به طور دقیق‌ تر برای شما عزیزان شرح دهیم باید گفت که با استفاده از دستگاه ماسه شور می‌ توان به‌ راحتی شن‌ ها و ماسه‌ ها را از درون رودخانه‌ ها استخراج کرد و با استفاده از این محصول به‌ خوبی شن و ماسه‌ های استخراج شده را شستشو داد تا بتوان از آن در مواد مختلف استفاده کرد. از دستگاه ماسه شور تنها می توان برای شستشو ماسه‌ ها و شن‌ ها استفاده کرد و اگر قصد شستشو و تمیز کردن ماسه‌ ها و شن‌ ها را دارید می‌ توانید همین حالا دستگاه ماسه شور را از طریق همین سایت به‌ صورت آنلاین سفارش دهید، برای این کار تنها کافیست که با شماره‌های درج شده در سایت شرکت امیران سنگ‌ شکن تماس حاصل فرمایید.

به طورکلی ماسه شور دستگاهی برای جداسازی ناخالصی ها از انواع شن و ماسه است که این عملکرد باعث بالا بردن کیفیت ماسه و جداسازی آب گل­ آلود و ریزدانه های سست از ماسه می شود. که این موضوع اهمیت ویژه و خاصی در انواع بتن ها و آسفالت دارد.

مکانیزم ماسه شور حلزونی

دارای یک حوضچه ی بزرگ پر از آب که یک ماردون یا مارپیچ به صورت چرخشی با سرعت تعیین شده توسط الکترو موتور و گیربکس به سمت خروجی نهایی می چرخد و هدایت داده می شود و در این حین مواد به آب اضافه شده و بر اثر برخورد مواد و آب پره های مارپیچ ذرات ناخالص از ماسه جدا شده و در نهایت محصول، با کیفیت بالا آماده بهره برداری می شود.

هر آنچه که باید درباره دستگاه ماسه شور بدانید

همانطور که اشاره کردیم این دستگاه یکی از محصولاتی است که به شستشوی ماسه و شن کمک می‌ کند. سهولت استفاده از این دستگاه سبب شده است که امروزه از دستگاه ماسه شور در انواع معادن، کارخانه‌ها و… استفاده کنند تا بتوانند هرگونه گل‌ و لای و مواد اضافی درون ماسه‌ ها و شن‌ ها را از بین ببرند. وجود این دستگاه در مراکز ذکر شده سبب می‌ شود که محصولات تولیدی شن و ماسه دارای کیفیت بسیار بالایی باشند.

نحوه کارکرد دستگاه ماسه شور چگونه است؟

نحوه کارکرد دستگاه بدین صورت است که در ابتدا ماسه موردنظر در درون دستگاه ریخته می‌ شود و سپس با مارپیچ‌ هایی که در درون دستگاه طراحی شده است به سمت بالا کشیده می‌ شوند. در نتیجه همین عمل سبب تمیز شدن و شسته شدن ماسه‌ ها و شن‌ ها خواهد شد. پس از تمیز شدن و گرفته شدن ناخالصی‌ ها در انتها ماسه‌ های تمیز شده از انتهای دستگاه خارج خواهد شد.

انواع دستگاه ماسه شور به چند دسته تقسیم می‌ شود؟

به‌ طور کلی انواع دستگاه‌ های ماسه شور به سه دسته اصلی تقسیم می‌ شوند که به شرح ذیل است:

  • دستگاه ماسه شور تک حلزونی

دلیل نام این محصول به دلیل پره‌ های حلزونی شکلی است که در درون دستگاه وجود دارد! این محصول دارای یک محفظه می ‎باشد که از آن می‌ توان برای تمیز کردن شن و ماسه‌ ها استفاده کرد. برای این کار در ابتدا باید مقداری آب را در درون محفظه ریخت و سپس فرایند تمیزکاری را آغاز کرد. پس از اتمام فرایند به دلیل اینکه این محصول دارای پره‌ های حلزونی شکل می‌ باشد تمام موادی که درون آن قرار دارد به سمت دریچه خروجی خواهد رفت و پس از گرفته شدن ناخالصی‌ های مواد از دستگاه بیرون ریخته خواهد شد. اطلاعات بیشتر

  • دستگاه ماسه شور دو حلزونی

این محصول نیز همانند قبلی است و در عملکرد و نحوه کارکردن آن تفاوت زیادی وجود ندارد. این محصول مناسب شن و ماسه‌ هایی است که مواد ناخالصی و اضافی بسیار زیادی دارند و برای تمیز شدن بهتر شن و ماسه‌ ها خرید و استفاده از دستگاه ماسه شور دو حلزونی توصیه می‌ شود.

  • دستگاه ماسه شور دو محور پاکتی

مدل سوم دستگاه‌ های ماسه شور، دو محور پاکتی نام دارند که به ماسه‌ های بادی نیز بسیار معروف هستند و برای آن‌ ها نیز بسیار کاربرد دارند. از ویژگی‌ ها و مشخصات این محصول می‌ توان به دارا بودن دو ورودی و سه خروجی آب اشاره کرد که همین موضوع سبب صرفه‌ جویی در آب می‌ شود. از دستگاه ماسه شور دو محور پاکتی برای خط‌ های تولید حرفه‌ ای استفاده می‌ شود زیرا قدرت آن برابر 79 تن بر ساعت است! در انتها لازم است بدانید که خرید و استفاده از دستگاه ماسه شور دو محور پاکتی سبب می‌ شود که ماسه‌ های خروجی، با کیفیت عالی داشته باشید. (به‌ طور کلی اگر قصد خرید دستگاه ماسه شور را دارید این محصول به نسبت دو محصول معرفی شده قبلی بسیار بهتر است)

شما عزیزان اگر قصد خرید هر یک از محصولات معرفی شده را دارید می‌ توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید و محصول موردنظر خود را خریداری نمایید. برای این فرایند می‌ توانید با شماره‌های درج شده در سایت امیران سنگ‌ شکن تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما بیشتر شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنند.

دستگاه ماسه شور
دستگاه ماسه شور

کاربرد دستگاه های ماسه شور در صنعت چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم کاربرد این محصول را برای شما عزیزان توضیح دهیم لازم است بدانید که هرچقدر کیفیت محصولاتی که برای تهیه ملات استفاده می‌ شود بالاتر باشد (ملات مرغوب باشد) نتایجی که به دست می‌ آید بهتر خواهد شد. علی‌ رغم ملات توجه داشته باشید که برای ایجاد آسفالت نیز باید از مواد اولیه باکیفیت استفاده شود. دستگاه ماسه شور می‌ تواند به‌ خوبی تمامی موارد اضافه در درون شن و ماسه‌ ها را شستشو دهد و پاک کند. همچنین از دیگر کاربرد این دستگاه می‌ توان به کاربرد آن در سنگ‌ شکن‌ ها اشاره کرد زیرا از طریق این راه می‌ توان با سرعت بالاتری راندمان کاری را افزایش داد.

مزایای دستگاه ماسه شور چیست؟

هر دستگاهی می‌ تواند باتوجه‌ به کاربرد و ساختار ساده‌ ای که دارد برای محصولات تولیدی در صنعت‌ های مختلف مفید باشد و مزایای خاص و منحصر به‌ فرد خود را داشته باشد. پس اگر بخواهیم به مزایای دستگاه ماسه شور اشاره کنیم می‌ توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • خرید و استفاده از دستگاه ماسه شور سبب جدا شدن انواع ناخالصی‌ ها از خاک و ماسه می‌ شود.
  • برای استفاده از این دستگاه نیاز به مصرف آب بسیار زیادی نمی‌ باشد. اگر فرایند شستشوی ماسه‌ ها با استفاده از دستگاه ماسه شور پاکتی دو محور انجام شود در مصرف آب بیشتر صرفه‌ جویی خواهد شد.
  • دستگاه ماسه شور بسیار کم دچار خرابی خواهد شد و نیاز به تعمیر دارد، دلیل این مورد هم این است که ماسه‌ ها ضخامت بسیار زیادی ندارند و همین امر سبب می‌ شود که دستگاه کمتر دچار ساییدگی شود.
  • خرید و استفاده از این دستگاه برای محیط‌ زیست هیچگونه ضرری ندارد و استفاده از آن نمی‌ تواند در محیط‌ زیست سبب انتشار آلودگی شود. پس بدون هیچگونه نگرانی می‌ توانید این محصول را از مجموعه امیران سنگ‌ شکن خریداری نمایید و به کار و فعالیت خود ادامه دهید. (لازم است بدانید اینکه این دستگاه برای محیط‌ زیست هیچگونه خطری ندارد برای بسیاری از کارخانه‌ ها بسیار حائز اهمیت است)
دستگاه ماسه شور
دستگاه ماسه شور

شرکت امیران سنگ شکن سالهاست که در زمینه تعمیر و فروش انواع دستگاه ها اعم از دستگاه سنگ شکن فکی، ماسه ساز دو طرفه، دستگاه سرند ویبره ای، سنگ شکن مخروطی هیدروکن، دستگاه سنگ شکن کوبیت و… فعالیت دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و یا تعمیر دستگاه مورد نظر خود با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

استفاده از دستگاه ماسه‌ شور چه مزیتی دارد؟

استفاده از این دستگاه به دلیل جداسازی آب گل آلود و ریزدانه‌های سست از ماسه، باعث بالا بردن کیفیت ماسه می‌شود.

دستگاه ماسه‌ شور چه انواعی دارد؟

دستگاه‌ ماسه‌ شور در انواع مختلف تک حلزونی، دو حلزونی و دو محور پاکتی تولید و عرضه می‌شوند.

آیا خارج کردن ماسه‌ها از دستگاه ماسه‌‌ شور توسط خود دستگاه انجام می‌شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پس از اینکه ماسه‌ها درون مارپیچ دستگاه ماسه‌ شور به بالا کشیده می‌شوند و تمیز می‌شوند در مرحله آخر از طریق خود دستگاه خارج خواهند شد.

فهرست
Call Now Button09129579586 تماس مستقیم