دستگاه سنگ شکن هیدروکن

دستگاه سنگ شکن هیدروکن : با پیشرفت علم و رشدی که بشر در ساخت انواع ماشین‌ آلات و دستگاه‌ های صنعتی پیدا کرده است دیگر بسیاری از کارها با استفاده از نیروی انسانی انجام نمی‌شود و تولید دستگاه‌های مختلف برای انجام سریع فعالیت‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دستگاه‌های صنعتی که در این مقاله می‌خواهیم توضیحاتی را درباره آن به شما ارائه کنیم دستگاه هیدروکن و یا ماسه‌ ساز است.

ازآنجایی‌که ماسه در صنایع مختلف به‌خصوص ساختمان‌ سازی استفاده‌های زیادی دارد باید تولید آن با افزایش روبرو باشد به همین دلیل با ساخت دستگاه هیدروکن تولید ماسه رشد خوبی پیدا کرده است و بسیاری از سنگ‌هایی که از معادن خارج می‌شوند توسط این دستگاه به ماسه تبدیل می‌شوند.

دستگاه سنگ شکن خطی هیدروکن

این دستگاه یک نوع ماسه ساز به حساب می آید و به عنوان یک سنگ شکن ثانویه در معادن به کار میرود . البته میتوان با تعویض نمودن سایزکانکیو و منتل اندازه بار ورودی و خروجی دستگاه هیدروکن را به راحتی تغییر داد و عمل خرد شدن سنگ به وسیله قسمت متحرک دستگاه  که منتل نام دارد با حرکت به بخش ثابت دستگاه که کانکیو نام دارد حرکت کرده  و فاصله بین آنها را کم و بسته میکند که در این حین  باعث خرد شدن سنگ ها میشود.

ومتریال قطعات اصلی هیدروکن از فولاد مولیبدن دار بوده که در  مقابل اصطحکام و اصطحلاک مقاومت بسیار زیادی دارد . وتمامی قطعات بصورت اتومات ، روغن کاری و روانسازی میشود. این دستگاه در سایزهای مختلف به کمک منتل وتاپشل قابل تغییر است که عبارتند از

این اعداد و ارقام نشانگر این است که عدد اول  نوع هیدرکن مخروطی را مشخص کرده وعدد دوم قطر هدسنتر طراحی شده روی  شفت اصلی را .

لازم به ذکر است که هیدروکن یکی از دستگاه های مدرن در خط تولید سنگ شکن به حساب می آید وکار با آن خیلی راحت وسریع میباشد.

دستگاه سنگ شکن هیدروکن
ریز شکن36-2منتل2تاپ شل 2
متوسط36-3منتل 2تاپ شل 4
قلوه شکن36-4منتل 4تاپ شل 4
درشت شکن36-5منتل 4تاپ شل 5/5
درشت شکن36_5/6منتل 4تاپ شل 5/6
درشت شکن 36_8منتل 4تاپ شل 8

نحوه عمل کردن دستگاه سنگ شکن هیدروکن

دستگاه ماسه ساز مخروطی یا هیدروکن به‌صورت سنگ‌شکن عمل می‌کند و برای خردکردن سنگ‌های بسیار بزرگی که از معادن به دست می‌آید مناسب است و آنها را به شکل پولک در می‌آورد و به دانه‌های بسیار ریز به نام ماسه تبدیل می‌کند. هیدروکن بیشتر به‌عنوان سنگ‌شکن ثانویه استفاده می‌شود و کارکرد آن به‌صورتی است که دو قسمت از قطعات این دستگاه در فاصله‌ای بسیار کم قرار می‌گیرند و شکاف بین آن‌ها می‌تواند سنگ‌ها را در اثر فشار زیاد به قطعات بسیار ریزی تبدیل کند، بدین صورت که فاصله بین منتل و کانکیو باید بسیار کم شود تا ذرات به‌اندازه پولک از دستگاه خارج شوند.

 شکاف ریزی که بین این دو قطعه صورت می‌گیرد توسط چرخش شافت اصلی باز و بسته می‌شود البته این نکته هم بسیار مهم است که دهانه بین منتل و کانکیو قابل تنظیم می‌باشد و نسبت به موقعیتی که دستگاه در آن قرار دارد و اندازه سنگ‌ها می‌توان این شکاف را تنظیم کرد تا محصول تولید شده به بهترین نحو باشد و بتوان از آن استفاده مطلوبی کرد، همچنین با تغییر دادن میزان لنگ دستگاه می‌توان سرعت عبور و خروج سنگ‌ها را تغییر داد تا اگر سنگ‌ها از جنس بسیار محکم و مستحکم هستند با سرعت پایین شکسته شوند و عملیات سنگ‌شکن یا ماسه سازی به‌خوبی انجام گیرد. تنظیم کردن دهانه و شکاف توسط شما انجام می‌گیرد و کار راحتی است اما برای دقیق بودن آن باید تجربه کافی داشته باشد و بدانید که در هر مکان و برای شکستن هر نوع سنگی باید چه مقدار شکاف بین دانتل و کانکیو وجود داشته باشد. کسانی که با دستگاه ماسه‌ساز کار می‌کنند باید بدانند که هرگونه خطا در هنگام انجام عملیات می‌تواند موجب ازدست‌رفتن مواد اولیه شود که خسارت زیادی را به بار می‌آورد.

میزان مقاومت دستگاه هیدروکن

کلیه قطعات به‌کاررفته دستگاه در قسمت ورودی که باهم در ارتباط هستند و سنگ‌ها با آنها تماس دارند از فولاد مرغوبی تولید شده‌اند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار ناشی از خردکردن سنگ‌ها دارند. این قطعات با دوام و مقاومت بالای خود می‌توانند عمر خوبی داشته باشند و طول عمر دستگاه را افزایش دهند.

این سنگ‌ شکن‌ها دارای یک تانک روغن هیدرولیک می‌باشند که به‌عنوان یک ماده و سیال خنک‌کننده برای خنک‌کردن قطعات موتوری دستگاه استفاده می‌شود و اگر روغن آن را در مدت‌زمان مشخصی تعویض کنید هیچ‌گاه فشار و حرارت‌های تولید شده توسط قطعات مختلف و موتور دستگاه نمی‌تواند به آن آسیب وارد کند و به دلیل وجود روغن مرغوب درون دستگاه قطعات به‌خوبی و نرمی حرکت خود را انجام می‌دهند؛ البته ناگفته نماند که هیدروکن‌های دارای مخازن روغنی بیشتر برای مناطقی استفاده می‌شوند که آب‌وهوای گرم و خشک دارند.

دستگاه سنگ شکن هیدروکن

ویژگی‌ های دستگاه سنگ شکن هیدروکن

یکی از ویژگی‌های این دستگاه‌ها استفاده از آنها به‌ عنوان سنگ‌ شکن اولیه و ثانویه است که یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه به شمار می‌آید، همچنین راندمان بسیار بالایی برای خردکردن سنگ‌های سخت و مقاوم دارند این دستگاه‌ها دهانه ورودی بسیار بزرگی دارند و می‌توانند در زمان کوتاه شن و ماسه بسیار زیادی تولید کنند و ظرفیت آنها به‌صورتی است که می‌توان مدت زیادی از آنها استفاده کرد و برای آنها آسیبی به وجود نیاید.

این دستگاه به دلیل سیستم‌های بسیار قوی که بر روی آن نصب شده است بازده بسیار خوبی داشته و هزینه نگهداری از آن مبالغ بسیار پایینی می‌باشد و کم پیش می‌آید که دستگاه‌های هیدروکن دچار خرابی شوند اما ناگفته نماند که مراقبت از دستگاه باید با دقت بالایی انجام شود تا هزینه‌هایی برای تعمیر آن به وجود نیاید.

دستگاه سنگ شکن هیدروکن وزن بسیار پایینی دارد و نصب و حمل آن‌ها به‌راحتی انجام‌پذیر می‌باشد و شما می‌توانید این دستگاه‌ها را به‌راحتی به معادن و محل قرارگیری سنگ‌ها ببرید و در آنجا نصب کنید تا بتوانید ماسه موردنیاز خود را به دست آورید. توجه داشته باشید که استفاده از هیدروکن در مناطق بسیار زیادی از کشور موردتوجه افراد زیادی قرار گرفته و امروزه تولید ماسه توسط شرکت‌های زیادی انجام می‌گیرد که پس از تولید آن توسط ما شین‌های سنگین بارگیری شده و به محل کار برده می‌شوند.

امیران سنگ‌ شکن تولید کننده دستگاه سنگ شکن هیدروکن

شرکت‌ های زیادی هستند که تولید ماشین‌آلات صنعتی را برعهده دارند و تعمیر دستگاه‌ های مختلف توسط آنها انجام می‌گیرد اما کادر آنها تجربه کافی ندارند و به‌جای تعمیر صحیح دستگاه و شناسایی مشکلات دستگاه موجب می‌شوند که عیب دیگری برای دستگاه به ­وجود آید و هزینه تعمیر ماشین‌آلات دوچندان می‌شود و این باعث می‌شود شما زمان بسیار زیای را از دست ندهید و ازیک‌طرف نتوانید تولید ماسه داشته باشید و این هم باعث خسارات مالی زیادی می‌شود.

شرکت ما یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه ساخت و تعمیر انواع ماشین‌آلات راه و معادن است و تعمیرکاران ما باتجربه‌ای که در چندین سال به دست آورده‌اند به‌ راحتی عیب دستگاه را تشخیص داده و در زمانی سریع آن را برطرف می‌کنند. اگر شما قصد خرید انواع ماشین‌آلات و یا تعمیر آنها را دارید می‌توانید از طریق سایت شرکت ما اقدام کنید و یا با تماس با شماره‌های شرکت از مشاوره فروش ما بهره‌مند شوید و هر سؤالی درباره این دستگاه دارید از همکاران ما بپرسید تا اطلاعات کافی در اختیار شما قرار گیرد و بتوانید با شناخت بهتر این دستگاه، آن را خریداری کرده و خرید رضایت‌بخشی را تجربه کنید. امیدواریم اطلاعات بالا کمک زیادی در زمینه شناخت این دستگاه برای شما باشد و بتوانید پاسخ سؤال‌های خود را دریافت کرده باشید.

شرکت امیران سنگ شکن در زمینه تعمیر و فروش انواع دستگاه ها اعم از دستگاه سنگ شکن فکی، ماسه ساز دو طرفه، دستگاه سرند ویبره ای، دستگاه ماسه شور، دستگاه سنگ شکن هیدروکن، دستگاه سنگ شکن کوبیت و… فعالیت دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ما تماس گرفته و راهنمایی دریافت نمایید.

سوالات متداول

دستگاه هیدروکن چه کاربردی دارد؟

دستگاه هیدروکن به‌عنوان یک دستگاه ماسه ساز برای معادن با عنوان یک دستگاه سنگ‌شکن ثانویه به‌کار می‌رود.

در سنگ‌شکن هیدروکن چه ماده‌ای برای جلوگیری از آسیب به قطعات وجود دارد؟

در سنگ‌شکن هیدروکن یک تانک روغن هیدرولیک برای خنک کردن و رانکاری قطعات وجود دارد.

مقاومت دستگاه سنگ‌شکن چه میزان است؟

قطعات این دستگاه از فولاد بسیار مستحکم تولید شده که مقاومت بالایی در برابر فعالیت‌های سنگین دارند.

فهرست
Call Now Button09129579586 تماس مستقیم