دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت

دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت همان‌ طور که از نامش مشخص است یکی از دستگاه‌های سنگ‌ شکن می‌باشد که بعد از دستگاه سنگ‌ شکن فکی از آن استفاده می‌شود. دستگاه سنگ‌شکن کوبیت به دستگاه سنگ‌شکن ضربه‌ ای و یا چکشی معروف است و یکی از تجهیزات موردنیاز معدنی برای مرحله فرآوری مواد معدنی محسوب می‌شود.

در حقیقت از دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت به‌عنوان یک دستگاه سنگ‌ شکن ثانویه برای خردکردن سنگ‌ها و مواد معدنی که دارای جنس سختی هستند استفاده می‌شود. این محصول در کنار تیغه‌ های محکم دارای نیروی قوی و بسیار زیادی است که می‌تواند به‌ راحتی موجب خرد شدن سنگ‌ها و مواد معدنی سخت شود.

تنها دستگاه سنگ‌شکن کوبیت دارای چنین تیغه‌ هایی می‌باشد و در دیگر دستگاه‌ های سنگ‌شکن چنین ویژگی وجود ندارد! به‌طورکلی این محصول یکی از تجهیزات مهم و موردنیاز کارخانه‌ هایی است که در زمینه تولید شن و ماسه فعالیت دارند زیرا با استفاده از این دستگاه می‌ توانند شن و ماسه‌های باکیفیتی را برای تولید آماده کنند. اگر شما هم به یکی از این دستگاه‌های سنگ‌شکن نیاز دارید می‌توانید همین حالا از طریق همین سایت سفارش خود را به ثبت نهایی برسانید.

سنگ شکن کوبیت
دستگاه سنگ شکن کوبیت

کاربرد سنگ‌شکن کوبیت چیست؟

دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت در خردکردن انواع مصالح کوهی و رودخانه‌ای کاربرد دارد و می‌توانند به‌راحتی مصالحی در اندازه‌های 10 الی 15 سانتی‌متر را خرد کنند. نحوه طراحی و ساخت دستگاه سنگ‌شکن کوبیت بدین صورت است که در درون آن از یک روتور استفاده شده است که دارای 6 ردیف  دوتایی چکش می‌باشد یعنی 12 عدد چکش و 12 عدد خشاب که این چکش‌ها با سرعت دوران زیادی که دارند موجب خرد شدن سنگ‌ها خواهند شد.

وظیفه چکش کوبیت پرتاب قطعه‌ های سنگ‌ ها و مواد معدنی به داخل سنگ‌شکن می‌ باشد که در نهایت با چرخیدن روتور و پرتاب شدن سنگ‌ها به دیواره دستگاه خرد خواهند شد. همچنین بر روی جداره این محصول تعدادی سپر آجردار وجود دارد که جنس آن از آلیاژهای خاص است که ضدسایش باشند نصب شده است که وظیفه آن ضد مانع می‌باشد، بدین صورت که قطعات ورودی به دستگاه با سپرهای آجردار برخورد می‌کند و خرد می‌شود.

سرعت دوران پره‌ها 1440 دور در دقیقه می‌باشد. توجه داشته باشید که سنگ‌ شکن‌ های کوبیت دارای دو مدل هستند که عبارت‌اند از: دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت هیدرولیکی یا همان جک دار و دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت ساده که هر یک از این محصولات را باتوجه‌ به نیاز شخصی خود می‌توانید از مجموعه امیران سنگ‌ شکن تهیه نمایید.

انواع دستگاه سنگ ‌شکن براساس گنجایش ورودی

از این محصول می‌ توانید به‌عنوان یک دستگاه سنگ‌ شکن اولیه و یا ثانویه استفاده نمایید. دستگاه‌های سنگ‌ شکن براساس گنجایش ورودی و میزان تولیدبرساعت به دسته‌های متفاوت و گوناگونی تقسیم می‌شوند که به شرح ذیل است:

  • دستگاه سنگ‌شکن کوبیت 100
  • دستگاه سنگ‌شکن کوبیت 120
  • دستگاه سنگ‌شکن کوبیت 180
  • دستگاه سنگ‌شکن کوبیت 240
  • و حتی دستگاه سنگ‌شکن کوبیت 300 تن بر ساعت که شما عزیزان باتوجه‌به نیاز شخصی خود می‌توانید سفارش دهید تا برایتان ساخته شود.

شما حتی میتوانید با مراجعه به صفحه دستگاه سنگ شکن کوبیت سری HS در مورد این سری از محصول ها نیز اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

مجموعه امیران سنگ‌شکن یکی از مراکز معتبر ساخت و تولید انواع دستگاه‌های سنگ‌ شکن کوبیت است که شما عزیزان می‌توانید با خیالی راحت محصول موردنظر خود را به ما سفارش دهید. برای ثبت سفارش از مجموعه ما تنها کافیست که با شماره‌های درج شده در مجموعه ما تماس حاصل فرمایید!

سنگ شکن کوبیت
سنگ شکن کوبیت

ویژگی‌ ها و مشخصات دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم این محصول جزء یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصولات معدنی می‌باشد که برای تمام کارخانه‌های تولید نیاز است. دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت دارای مشخصات و ویژگی‌های منحصر به‌ فرد خود می‌باشد که در این قسمت مقاله قصد داریم برخی از آنها را برای شما عزیزان شرح دهیم:

  • این محصول دارای روتور سنگین است که همین امر سبب کاهش مصرف انرژی و نوسان‌های آمپر می‌شود.
  • روتور این محصول دارای 6 پره از ورق ST52 است که ضخامت آن 50 میلی‌متر می‌باشد.
  • دارای یک ساختار ساده و متقابلاً یک عملکرد عالی برای خردکردن سنگ‌های سخت.
  • دارای مصرف انرژی کم و متقابلاً عملکردی عالی.
  • دارای قابلیت شکل‌دادن به محصول به‌عنوان‌مثال مکعب.
  • در این محصول به‌راحتی می‌توانید مقدار تغذیه را تنظیم کنید و اندازه خوراک را افزایش دهید.
  • لوله وسط روتور این محصول مانیسمان است که ضخامت آن 20 میلی‌لیتر است.
  • قطعات نگهدارنده چکش روتور به‌گونه‌ ای طراحی شده است که علاوه بر بالانس کردن روتور در صورت نیاز امکان جوشکاری وجود داشته باشد که همین امر موجب جلوگیری شدن از شکستن روتور و عمر طولانی می‌شود.
  • شفت اصلی این محصول دارای جنس فولاد MO40 است.
  • همچنین بلبرینگ موجود در این محصول از mpz تجاری بالاروس می‌باشد.
  • بدنه کلی دستگاه سنگ‌شکن کوبیت از st52است که ضخامت آن نیز 20 میلی‌متر است.
  • دهانه ورودی این محصول دارای یک پرده پلاستیکی قابل تعویض می‌باشد که کاربرد آن این است که مانع پرتاب سنگ به بیرون دستگاه می‌شود.
  • این محصول دارای بوم و بچ تعمیراتی می‌باشد که کاربرد آن سهولت تعمیر کردن و تعویض چکش‌ها است.

قطعات تشکیل‌دهنده دستگاه سنگ‌شکن کوبیت

شاید برایتان سؤال ایجاد شود که یک دستگاه سنگ‌شکن به‌طورکلی از چه اجزایی تشکیل شده است؟ در جواب این سؤال باید پاسخ داد که: شفت و روتور، بغل‌بندها، چکش کوبیت، خشاب چکش، چکش گیر کوبیت، سندان توپر دوپیچ، سندان توپر سه پیچ، سندان کشویی، خشاب سندان، فنر چکش، بلبرینگ، روپوش روتور، سقفی، ضربه‌گیر، جاسندانی، ابرویی، پیچ‌ و مهره، پیچ رگلاژ، بوش، فولی سرشت، فولی سر الکتروموتور و شفت و یاتاقان.

نحوه خرد شدن مواد ورودی در دستگاه سنگ‌شکن کوبیت به چه صورت است؟

همان‌طور که اشاره کردیم کاربرد دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت خردکردن سنگ‌ها است. حالا قصد داریم درباره اینکه چگونه سنگ‌ها در درون این دستگاه خرد می‌شوند صحبت کنیم. در این محصول روتور سرعت بالای روتور باعث می‌شود که به مواد ورودی شکسته شده مراحل قبل ضربه وارد شود.

این مواد ورودی پس از ضربه چکش خرد می‌شود و مجدد به صفحه پوشش برمی‌خورد. در مرحله نهایی تمامی مواد از درون درگاه تخلیه می‌شود. شما عزیزان می‌توانید به‌ راحتی فاصله بیت قاب پشتی و قاب روتور را تنظیم کنید. با تنظیم کردن موارد ذکر شده می‌توانید اندازه و شکل دانه‌ های مواد را تغییر دهید.

شرکت امیران سنگ شکن در زمینه تعمیر و فروش انواع دستگاه ها اعم از دستگاه سنگ شکن فکی، ماسه ساز دو طرفه، دستگاه سرند ویبره ای، دستگاه ماسه شور، سنگ شکن مخروطی هیدروکن، دستگاه سنگ شکن کوبیت و… فعالیت دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ما تماس گرفته و راهنمایی دریافت نمایید.

سوالات متداول

کاربرد دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت چیست؟

این دستگاه برای خرد کردن سنگ‌ها و مواد معدنی مختلف در سایزهای گوناگون کاربرد دارد.

انواع دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت را نام ببرید؟

از انواع این دستگاه می‌توان به دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت ۱۰۰، کوبیت۱۲۰، کوبیت ۱۸۰، کوبیت ۲۴۰ و کوبیت ۳۰۰ تن اشاره کرد.

چرا دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت مصرف انرژی پایینی دارد؟

از آنجایی که این دستگاه دارای یک روتور سنگین است باعث کاهش نوسان آمپر و انرژی مصرفی می‌شود.

فهرست
Call Now Button09129579586 تماس مستقیم