ماسه ساز دو طرفه

دستگاه ماسه ساز دو طرفه: امروزه شرکت‌های بسیاری درصدد تولید دستگاه‌های مختلف برای راه‌سازی و معادن می‌باشند، مجموعه ‌امیران سنگ‌ شکن از جمله مجموعه‌های تولیدکننده انواع دستگاه و ماشین‌آلات راه‌سازی و… است که علاوه بر تولید محصول تعمیرات آن‌هارا هم برعهده دارد.

یکی از انواع دستگاه‌هایی که این گروه تولید کرده است دستگاه ماسه‌ ساز دو طرفه است که نقش بسیار مهمی در صنعت و معدن ایفا می‌کند. این دستگاه از جمله دستگاه‌های سنگ‌شکن ثانویه بوده و می‌تواند باتوجه‌به قطعات به‌کاررفته در آن سنگ‌ها و کانی‌های مورداستفاده را خرد کند و به بهره‌برداری برساند.

بسیاری از افراد می‌گویند که این دستگاه شباهت به دستگاه کوبیت داشته و تفاوتی با آن ندارد، تفاوت این دستگاه با کوبیت در داشتن دو جا سندانی می‌باشد که می‌تواند میزان تولید را افزایش دهد‌. همچنین وجود فاصله کم میان روتور و سندان‌ها ازجمله تفاوت آن با کوبیت بوده که میزان ضربه به کانی و سنگ را افزایش داده بنابرین میزان خروجی ماسه افزایش پیدا می‌کند.

به‌ طوری­که شما با استفاده از این دستگاه ماسه‌ ساز دو طرفه می‌توانید در مدت‌زمان کوتاه میزان ماسه بیشتری را تولید نمایید و از اتلاف وقت جلوگیری به­عمل آورید.

دستگاه ماسه ساز دو طرفه

یک نوع سنگ شکن ثانویه میباشد که در خرد کردن سنگها و کانیهای معدنی به کار میرود ولی شباهت زیادی به سنگ شکن ضربه ای کوبیت دارد و تفاوت مهم آنها در جا سندانی های آنها هست که در ماسه ساز دو طرفه در طرفین دستگاه قرار گرفته که بتواندخردایش بیشتری داشته باشد و برای اینکه چکش ها که عامل اصلی در خرد کردن سنگها می باشند بتوانند به صورت مساوی از هر دو طرف استفاده شوند و یکی  دیگر از محاسن  ماسه ساز دو طرفه ، تناژ بالا آن در مقایسه با دستگاه های مشابه آن است که در ماسه ساز دو طرفه در هریک  ساعت 60 تن بار خروجی میدهد در صورتی که دیگر دستگاه های ماسه ساز بین 20 تا 25 تن در هر ساعت خروجی دارند مانند(هیدروکن که از منتل 2 و کانکیو 2 یا 4*2 استفاده میکنند)

تفاوت دیگر آن در سایز ورودی سنگ ها میباشد که در ماسه ساز دو طرفه یا ورودی حداکثر 15cm میباشد ولی در سایر دستگاه ها مانند هیدروکن حداکثر بار ورودی 7cm میباشد تولید فیلر بیشتر نسبت به دستگاه دیگر و بار خروجی ماسه ساز دو طرفه بین 0 تا 6 میلیمتری میباشد که این محصول در تمامی صنایع بتن و کارخانه آسفالت و راهسازی مورد تایید استاندارد میباشد.

دستگاه ماسه ساز دو طرفه
🔅🔅🔅

قطعات تشکیل‌ دهنده دستگاه ماسه ساز دو طرفه

دستگاه ماسه­ ساز همانند دیگر وسایل از قطعات ریز و درشتی ساخته شده است که این قطعات می‌توانند با هماهنگی یکدیگر عملکرد دستگاه را کنترل نمایند.

قطعات به‌ کاررفته در این وسیله شامل بدنه اصلی دستگاه، روتور، بغل‌بند، چکش، جاسندانی، سندان، شافت، الکتروموتور، بلبرینگ و… است که هرکدام وظایف خاص خود را داشته و با هماهنگی یکدیگر باعث خرد و ریز شدن سنگ می‌شوند.

هرکدام از این قطعات اگر دچار آسیب و صدمه شوند می‌تواند در فرایند تولید ماسه اثرگذار باشند و سیستم دستگاه را مختل سازند.

بنابراین اگر گاهی متوجه شده‌اید که جزئی از دستگاه دچار خرابی شده است بهتر است آن قطعه را تعویض کرده و یا تعمیر  نمایید تا به دیگر قسمت‌های دستگاه صدمه وارد نشود.

از جمله قطعه‌های که ممکن است پس از مدتی استفاده دچار فرسایش شوند می‌توان به چکش، روپوش و سندان اشاره کرد.

ماسه ساز دو طرفه

عملکرد دستگاه ماسه‌ ساز دو طرفه

روتور به‌کار رفته در این دستگاه شامل چکش، روپوش و خشاب می‌باشد که با سرعتی معادل 980 دور در دقیقه در حال حرکت به دور خود است.

هنگامی که مصالح به داخل دستگاه هدایت می‌شوند به روتور و چکش برخورد می‌کند سپس به قسمت بدنه و دیواره ماسه ساز برخورد می‌کند، در بدنه دستگاه سندان‌ها قراردارد که می‌تواند باعث خردشدن مصالح شود.

دستگاه ماسه‌ساز دوطرفه به‌وسیله رگلاژ سندان‌ها خروجی ماسه را کنترل می‌کند.

در قسمت داخلی این دستگاه سپرهایی قرارگرفته است که جنسی ضد فرسایش دارد و می‌تواند به‌عنوان مانع عمل کند.

هنگامی که کانی و مواد دیگر به دستگاه وارد می‌شوند بر اثر برخورد با این‌ پره‌ها که سرعتی 15 تا 50 متر در ثانیه دارند خرد شده و تبدیل به ریزدانه می‌گردند.

دستگاه ماسه‌ ساز دو طرفه در دونوع جک‌دار و ساده تولید شده است که شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز خود از انواع آن خریداری نمایید.

همچنین شرکت امیران سنگ‌شکن این دستگاه را با ظرفیت‌ ساعتی 70 تن تولید کرده است که40 درصد آن 06 میباشد.

افزایش طول عمر قطعات

همانطور که گفته شد این دستگاه و قطعات به‌کاررفته در آن پس از مدتی ممکن است در اثر برخورد سنگ با آن‌ها دچار فرسایش و آسیب شود که می‌تواند هزینه گزافی در پی داشته باشد.

اما شما می‌توانید با استفاده از ورق‌های ضد فرسایش میزان خرابی قطعات روتور، چکش و غیره را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهید و در میزان مصرف هزینه صرفه‌جویی نمایید.

افرادی که با استفاده از این ورقه ­های ضدفرسایش دستگاه را ایمن می‌کنند حدود پنج برابر طول عمر قطعات را افزایش می‌دهند‌.

ماسه ساز دو طرفه
ماسه ساز دو طرفه
ماسه ساز دو طرفه

کاربرد دستگاه ماسه‌ ساز دو طرفه

این دستگاه بیشتر برای کارخانه‌های آسفالت­ سازی و راه‌سازی مورداستفاده قرار می‌گیرد، همچنین در صنایع بتن‌ریزی نیز به کار می‌رود.

این دستگاه می‌تواند انواع کانی‌های نرم مانند گچ، آهک و غیره را تبدیل به سایزهای 0 تا 6 میلیمتری کند.

همچنین برای خردکردن بسیاری از شن و ماسه‌های رودخانه و کوهی به کار می‌رود تا با ریزکردن این موارد مورداستفاده صنایع قرار بگیرد.

قیمت دستگاه ماسه ساز دو طرفه

قیمت این دستگاه باتوجه‌ به عوامل مختلفی تغییر می‌کند و شما‌ می‌توانید باتوجه‌ به کار و نوع مصرف خود خریداری نمایید.

از جمله مواردی که می‌تواند در قیمت نهایی این ماسه‌ساز اثرگذار باشد تعداد چکش بوده که هرچه تعداد چکش‌ های به‌کاررفته در آن افزایش پیدا کند میزان توان و قدرت دستگاه بیشتر شده و قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند.

نوع مواد به‌ کاررفته در بدنه دستگاه می‌تواند بر قیمت آن تأثیرگذار باشد به‌گونه‌ای که هرچه از مواد مرغوب‌تر استفاده شود طول عمر دستگاه بیشتر شده و قدرت آن افزایش پیدا می‌کند بنابراین قیمت بالاتری خواهد داشت.

بنابراین اگر به دنبال دستگاهی با طول عمر بالا کارایی مناسب می‌باشد بهتر است موارد قابل‌ اطمینان با متریال مناسب خریداری نمایید تا سالیان سال بدون مشکل و خرابی برای شما کار کند.

بسیاری از دستگاه‌ها از موادی مناسب تولید نشده است و که ممکن است پس از مدتی کوتاه در اثر برخورد مواد ورودی دچار خرابی و فرسایش شده و هزینه‌ای گزاف برای تعمیر و تعویض قطعات در پی خواهد داشت.

مزایای دستگاه ماسه‌ ساز دوطرفه

همه‌ی دستگاه‌های تولید شده برای کاری هستند و می‌توانند نسبت به دستگاه‌های دیگر ارجحیت داشته باشند.

از جمله مزایای ماسه‌ ساز دو طرفه نسبت به دیگر موارد مشابه می‌توان به خروجی بالای آن اشاره کرده به‌طوری­که میزان ماسه و ذرات زیادی را در زمان معین تولید می‌کند و برگشت کمی نسبت به دیگر دستگاه‌ ها خواهد داشت.

قطعات تولید شده توسط این دستگاه بسیار ریز و تیز می‌باشد که می‌تواند برای صنایع مختلف همچون بتن­ریزی، راه‌سازی و ساختمان‌سازی مناسب باشد.

قطعات این ماسه‌ ساز به‌راحتی پیدا می‌شود که این می‌تواند یک مزیت محسوب شود.

معایب ماسه‌ ساز دو طرفه

  • برای خردکردن انواع کانی‌های نرم مورداستفاده قرار می‌گیرد و در صورت ریختن سنگ‌های سخت و سفت در آن استهلاک بالایی نسبت به دیگر دستگاه‌ها خواهد داشت.

شرکت امیران سنگ شکن در زمینه تعمیر و فروش انواع دستگاه ها اعم از دستگاه سنگ شکن فکی، ماسه ساز دو طرفه، دستگاه سرند ویبره ای، دستگاه ماسه شور، سنگ شکن مخروطی هیدروکن، دستگاه سنگ شکن کوبیت و… فعالیت دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ما تماس گرفته و راهنمایی دریافت نمایید.

سوالات متداول

دستگاه ماسه‌ ساز دو طرفه چه فایده‌ای دارد؟

این دستگاه به‌عنوان یک سنگ‌ شکن ثانویه برای خرد کردن سنگ‌ها و کانی‌های معدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه ماسه‌ ساز دوطرفه چه قطعاتی دارد؟

قطعات این دستگاه شامل بدنه اصلی دستگاه، روتور، چکش، جاسندانی، سندان، شافت، الکتروموتور و… هستند.

چه روشی برای طول عمر قطعات این دستگاه وجود دارد؟

با استفاده از ورق‌ های ضد فرسایش می‌توان میزان خرابی قطعات مختلف این دستگاه و سایش آن‌ها را کاهش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button09129579586 تماس مستقیم