دستگاه سنگ‌ شکن فکی

دستگاه سنگ‌ شکن فکی یکی از انواع دستگاه‌ هایی است که در زمینه خرد کردن سنگ‌ ها کاربرد دارد و می‌ تواند یکی از بهترین گزینه‌ ها برای خط تولید باشد. همچنین برای معادنی که قصد دارند مواد اولیه را از درون کوه‌ ها بیرون آورند نیز بسیار کاربرد دارد. به‌ طور کلی کاربرد دستگاه سنگ‌ شکن فکی را می‌ توان در خرد کردن انواع سنگ‌ های معدنی و تبدیل کردن آن‌ ها به شن و ماسه دانست. این دستگاه بسیار قوی است و از ظرفیت بسیار زیادی برخوردار می‌ باشد به‌ گونه‌ ای که با این محصول می‌ توان به‌ راحتی سنگ‌ های سخت را مانند: سنگ‌ آهن، سنگ کوارتزیت، گچ و… را به‌ راحتی خرد کرد. اگر به دنبال محصولی برای خرد کردن سنگ‌ ها هستید ما به شما عزیزان دستگاه سنگ‌ شکن فکی را معرفی می‌ کنیم که شما عزیزان می‌ توانید این محصول با کیفیت را از همین مجموعه تهیه نمایید.

سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی اولین دستگاهی است که در خط تولید خردایش نصب می شود و به طور کلی برای خردایش سنگ های بسیار بزرگ به سایز های کوچکتر استفاده میشود. عملکرد آن بر اثر فشار حاصله بین دو صفحه شیار دار که شانه نامیده می شوند صورت می گیرد که دو نوع هستند یک شانه ثابت و دیگری متحرک می باشد. جنس شانه ها از فولاد منگنزی است تا سایش کمتری داشته باشد. حرکت فکی متحرک به وسیله یک شفت لنگ (خارج از مرکز) که در دو طرف آن فولی قرار دارد صورت می گیرد تا بتواند به وسیله ی تسمه به موتور متصل شود تا نیروی چرخشی را به توگل انتقال دهد. با انجام این عمل فک متحرک شروع به حرکت به جلو و عقب کرده و با فشار و گاهی با ضربه یا برش، سنگ ها را خرد می کند. لازم به ذکر است که این دستگاه نسبت به مقدار مواد و سایز سنگ ها در ابعاد مختلف ساخته می شودکه عبارتند از

دهنه 90*110

دهنه 80*100

دهنه 55*80

دهنه 45*65

دستگاه سنگ شکن فکی

هر آنچه که باید درباره دستگاه سنگ‌ شکن فکی بدانید

این دستگاه دارای اصطکاک بسیار کمی می‌ باشد و همین امر سبب شده است که خرید آن در مقایسه با کاربردی که ارائه می‌ دهد بسیار مقرون‌ به‌ صرفه باشد. همچنین دستگاه سنگ‌ شکن فکی در بین مصرف‌ کنندگان بسیار محبوب است و همانند دستگاه سنگ‌ شکن چکشی در ابتدا کانی‌ ها و سنگ‌ های معدنی را خرد می‌ کند. از این دستگاه می‌ توان در کارخانه‌ های سنگ‌ شکن و کانی آرایی استفاده نمود.

مشخصات و ویژگی‌ های دستگاه سنگ‌ شکن فکی

در رابطه‌ با مشخصات و ویژگی‌ های دستگاه سنگ‌ شکن فکی می‌ توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • این مدل از دستگاه‌ های سنگ‌ شکن فکی نسبت به سایر مدل‌ ها دارای نگهداری راحت‌ تر و ساده‌ تری هستند و همین امر باعث محبوبیت این دستگاه شده است.
  • دستگاه سنگ‌ شکن فکی دارای بدنه مقاوم و مستحکم می‌ باشد. (جنس آن معمولاً از فولاد منگنزدار است)
  • دارای ظرفیت بسیار بالایی است و همین امر سبب شده است که بتوان از آن حتی برای کارخانه‌ های بزرگ نیز استفاده کرد.
  • دستگاه سنگ‌ شکن دارای عملکرد پایداری است و همین موضوع سبب می‌ شود که هزینه‌ های مرتبط برای تعمیر و نگهداری دستگاه کاهش پیدا کند.

شما مشتریان عزیز می‌ توانید همین حالا دستگاه سنگ‌ شکن فکی را از مجموعه امیران سنگ‌ شکن خریداری نمایید. این مجموعه یکی از معتبر ترین مجموعه‌ ها در زمینه ساخت و تعمیر انواع ماشین‌ آلات راهسازی و معادن است پس شما عزیزان می‌ توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را از امیران سنگ‌ شکن تهیه نمایید.

نحوه کار کردن دستگاه سنگ‌ شکن فکی به چه صورت است؟

دستگاه سنگ‌ شکن فکی با استفاده از نیروی برشی و فشاری که دارا است می‌ تواند به‌ راحتی سنگ‌ ها و کانی‌ ها را خرد کرده و آن‌ ها را به شن و ماسه تبدیل کند. بدین صورت که سنگ‌ های معدنی بین دو فک این دستگاه قرار می‌ گیرند و با نیروی دستگاه خرد خواهند شد. یکی از فک‌ های این دستگاه ثابت و دیگری متحرک است و همین امر باعث می‌ شود که سنگ‌ ها به‌ راحتی خرد شوند.

جنس بدنه و قطعات تشکیل‌ دهنده دستگاه سنگ‌ شکن فکی چیست؟

بدنه این دستگاه به دلیل اینکه در مقابل فشار های زیاد مقاوم باشد به شکل یک‌ تکه طراحی و ساخته شده است و جنس آن از فولاد منگنزدار است که بسیار مقاوم می‌ باشد. یکی از دلایلی که جنس این دستگاه را از فولاد منگنزدار ساخته‌ اند این است که مقاومت بسیار زیادی در مقابل ساییدگی دارد و همین امر به‌ تنهایی یک مزیت محسوب می‌ شود. همچنین در طراحی و ساخت این محصول از بلبرینگ‌ های خاصی استفاده شده است که می‌ تواند به‌ راحتی تا شش برابر وزن و باری که به دستگاه وارد می‌ شود را تحمل کند. جنس شف اصلی این محصول از فولاد MO 40 است که مجدداً به‌ گونه‌ ای طراحی و ساخته شده‌ اند که در مقابل ساییدگی بسیار مقاوم هستند.

انواع دستگاه سنگ‌ شکن فکی به چند دسته تقسیم می‌ شوند؟

تنها مدلی که از دستگاه‌ های سنگ‌ شکن فکی در ایران موجود است و شما عزیزان می‌ توانید از طریق مجموعه امیران سنگ‌ شکن تهیه نمایید “دستگاه سنگ‌ شکن تک توگل” است که به دلیل وزن کم و ظرفیت بسیار بالایی که دارد، قیمت ارزان و مقرون‌ به‌ صرفه و متقابلا کیفیت عالی که دارا است در بین مصرف‌ کنندگان بسیار شناخته شده و محبوب است. لازم به ذکر است که سایز فک دستگاه سنگ‌ شکن تک توگل با توجه‌ به سایز و اندازه‌ های مستطیل شکل و دهانه ورودی آن تعیین خواهد شد که این اندازه‌ ها بسیار متفاوت است و با توجه‌ به نیاز شخصی مشتری اندازه آن تعیین می‌ شود و دستگاه ساخته خواهد شد. طول شانه فک در نحوه کارکرد دستگاه و قدرت توان آن بسیار نقش دارد پس در زمان سفارش دستگاه برای ساخت حتماً به این مورد توجه کنید. به‌ عنوان‌ مثال سنگ‌ شکن فکی 100*80 بدین معناست که سایز دهانه مستطیلی آن 100*80 سانتی‌ متر است.

دستگاه سنگ شکن فکی
دستگاه سنگ شکن فکی

مزایای خرید دستگاه سنگ‌ شکن فکی چیست؟

از مزایای منحصر به‌ فرد این دستگاه می‌ توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دارای قدرت و ظرفیت بسیار بالا برای خرد کردن سنگ‌ ها و کانی‌ ها
  • دارای سرعت تولید بسیار بالا
  • جنس شانه‌ ها، بغل‌ بند ها و… از فولاد منگنزدار است (لازم به ذکر است که برای سنگ هایی با کانی های مختلف که سختی های متفاوتی دارند می توان جنس شانه ها یا بغل بندها را از فولاد هایی مانند مولیبدن یا نایهارد استفاده کرد )
  • دارای بدنه قوی و مستحکم
  • دارای قابلیت تنظیم کردن دهانه خروجی دستگاه
  • دارای طراحی چشم‌ نواز و عملکردی عالی
  • دارای قابلیت عوض‌ کردن آسان قطعات یدکی در صورت نیاز
  • دارای فرسایش بسیار کم و مقاومت بسیار زیاد در مقایسه با سایر دستگاه‌ های سنگ‌ شکن
  • نیاز به هزینه کم برای نگهداری از دستگاه و تمیز کاری آسان
  • دارای سیستم روغن‌ کاری
  • دستگاه سنگ‌ شکن فکی را می‌ توان با توجه‌ به نیاز شخصی در ابعاد مورد نیاز طراحی کرد و ساخت.

معایب خرید دستگاه سنگ‌ شکن فکی چیست؟

همان‌ طور که می‌ دانید هر دستگاه علاوه بر مزایا و کارکرد هایی که دارد معایبی را نیز دارد، از معایب این دستگاه می‌ توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • فرایند خرد کردن سنگ‌ ها و کانی‌ ها به دلیل شیبی که بین دو فک دستگاه سنگ‌ شکن فکی وجود دارد یکنواخت نمی‌ باشد.
  • در زمان خرد کردن سنگ‌ ها و کانی‌ ها نصفی از انرژی به دلیل اینکه فرایند خرد کردن فقط در زمان رفت انجام می‌ شود و در زمان برگشت اتفاقی رخ نمی‌ دهد هدر می‌ رود و دلیل این موضوع هم این است که در زمان برگشت فک متحرک دستگاه هیچ عملی انجام نمی‌ دهد.
  • قسمت پایین فک متحرک به دلیل اینکه همیشه در تماس است دچار ساییدگی می‌ شود.
  • دانه‌ ریز و یا حتی نازک می‌ توانند به‌ راحتی بدون اینکه خرد شوند از درون دستگاه عبور کنند.

شرکت امیران سنگ شکن در زمینه تعمیر و فروش انواع دستگاه ها اعم از دستگاه سنگ شکن فکی، ماسه ساز دو طرفه، دستگاه سرند ویبره ای، دستگاه ماسه شور، سنگ شکن مخروطی هیدروکن، دستگاه سنگ شکن کوبیت و… فعالیت دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ما تماس گرفته و راهنمایی دریافت نمایید.

سوالات متداول

جنس دستگاه سنگ‌ شکن فکی چیست؟

این دستگاه دارای یک بدنه مقاوم از جنس فولاد منگنز دارد است که باعث استحکام و مقاومت بالای آن شده است.

دستگاه سنگ‌ شکن فکی چگونه کار می‌کند؟

این دستگاه با فشار و نیروی برشی زیادی که دارد می‌تواند انواع سنگ‌ها را با سایزهای مختلف به قطعات کوچک تقسیم کند.

مهمترین عیب دستگاه سنگ‌ شکن فکی چیست؟

این دستگاه در قسمت پایین فک متحرک خود به‌دلیل تماس زیاد دچار سایش می‌شود که به‌عنوان مهمترین عیب این دستگاه شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button09129579586 تماس مستقیم